Nejčastější dotazy

Co znamená v košíku volba „Jsem ochoten počkat až do…“?

Touto volbou nám říkáte, do kdy jste až ochotni počkat na Vaši objednávku. Pokud vám je tedy jedno, zda dostanete Vaši objednávku ve 12:30 nebo v 13:00, vyberte z roletky čas 12:30, ale k tomu označte, že klidně počkáte až do 13:00. Tím zvýšíte pravděpdobnost, že budeme schopni Vaší objednávce vyhovět, obzvláště v termínech kolem oběda, kdy je naše provozovna nejvytíženější. Tato volba ale samozřejmě stále znamená, že byste Vaši objednávku dostali nejraději v 12:30.

Jak zaplatím online?

Platba online je velice jednoduchá – nejprve musíme ale objednávku schválit, tzn. po odeslání objednávky se vám neotevře platební brána, jako tomu bývá v e-shopech, ale čekejte prosím na schválení objednávky, které dorazí do několika málo minut e-mailem. Pokud objednávku schválíme, v tomto e-mailu bude i odkaz, kterým se dostanete na platební bránu Borgun, kde můžete již zaplatit. Pozor – pokud to nestihnete do 5 minut, systém objednávku automaticky zruší.

Online platba záleží na platebních podmínkách Provozovatele a o jejich možnostech se dozvíte z košíku.

Co když chci udělat změnu v objednávce?

V tom případě prosím volejte na telefonní číslo uvedené v kontaktech. Na e-maily bohužel nejsme schopni reagovat, protože obsluha v restauraci k e-mailu vůbec nemá přístup.

Proč mi vlastně objednávku zamítáte?

Není v tom nic osobního :) Je to určitě proto, že bohužel nemáme kapacitu na její vyřízení. Je to buď vytížeností našeho auta, nebo vytížeností našich kuchařů. Pokud jste měli zvolený dovoz, zkuste to třeba na osobní odběr. Určitě taky pomůže, pokud použijete možnost Jsem ochoten počkat až do…